Freonen fan 50

Wat is de ‘Freonen fan 50’
De ‘Freonen fan 50’ is een groep mensen die S.V. Donkerbroek een warm hart toedraagt en dat met een financiële bijdrage ondersteund.

Doel van de ‘Freonen fan 50’
Het doel van de ‘Freonen fan 50’ is de voetbalvereniging S.V. Donkerbroek (afd. voetbal) financieel te ondersteunen. Het geld wat gedoneerd wordt aan de ‘Freonen fan 50’, is voor investeringen die niet uit gewone middelen gefinancierd kunnen worden. Daarbij kan gedacht worden aan activiteiten en /of materiaal voor de voetballers. Maar het kan ook voor andere doeleinden gebruikt worden, denk bijvoorbeeld aan het opknappen van de kantine, omheining hoofdveld of van het terrein.

Wie kunnen er lid worden van de ‘Freonen fan 50’?
Iedereen die S.V. Donkerbroek een warm hart toedraagt kan lid worden van de ‘Freonen fan 50’. Elke Freon die lid is betaald eenmalig 50,00 euro. Deze bijdrage wordt jaarlijks geïncasseerd op 1 februari via automatische incasso.

Wat ziet u er voor terug?
– Vermelding op het ledenbord in de kantine
– Uitnodiging tot de jaarlijkse ledenvergadering
– Uitnodiging tot de jaarlijkse ledenavond van de Freonen fan 50

Wie zitten er in de ‘Freonen van 50’?
Sybrand Draaistra
Mirjam Bergsma